Vardags massa

 

Jag känner mig lite tömd ska det rulla pa sa har nu, foraldra moten, barnkalas, gymmet, jobbet, mammatraffar och fredags mys. Jag visste att det skulle bli sa har annorlunda nar han kom tillbaka

 

Mr Big han ar helt uppslukad i sitt nya jobb och jag ar sa glad over att han trivs. Han går upp med tuppen tar taget 6.35 varje morgon. Vilket gör att ny laggdags tiden ar ca 9.30 men det ar skont att vara utvilad.

 

Jag tittar tillbaka for ett ar sedan visste jag knappt att han fanns och nu ska vi flytta ihop. Ar det for snabbt? Vi hade gemensam lunch i dag, for nästan exakt ett ar sedan var vi pa lunch i 2 timmar pimplade i oss 2 flaskor rödvin, hanglade i granden bakom jobbet. Nu ater vi lunch pa 45 minuter dricker ramlösa, kollar lite pa mejlen, jag far en hejda puss innan jag går.

 

Och nej det ar inget fel det ar vardag den drabbar oss alla förr eller senare men jag vill inte ha vardag. Jag vill ha passion äventyr och galenheter. Jag ar inte redo for vardag.

 

Det ar bara sådan som jag ar som en hundvalp, jag vill ha nytt nytt nytt 140 % BEKRAFTELSE HELA TIDEN.  Jag alskar honom mera idag, en jag gjorde i går. Och mindre en i morgon



Kommentarer
Postat av: johanna

Ni är sååå fina!

KRAMIX JO,

2009-10-22 @ 22:12:50
Postat av: Madde

Tuudels! Sedan jag traffade min Timo hemma i Sweden sa har vi akt fram och tillbaka till Florida hela tiden, och for ungefar 1.5 ar sedan sa bestamde vi oss for att flytta hit och here we are! Det tog ett halvar med visumet och sen har det bara rullat pa :) Mina tva girls ar med, den ena borjade 1st grade och den andra, http://enjoy.blogg.se high school nu i hostas! Sedan har Timo en dotter sen tidigare, Saga som e 14, som brukar komma over da och da! Timo e pa Kiss konsert ikvall sa jag e hemma o har det sjukt lungt och skont.

Nje det e absolut inte for tidigt att flytta ihop for er, varfor ska man vanta?? Ni far val ta de tva flaskorna pa fredagskvallen istf lunch och hangla till nyheterna innan ni somnar thihihi

2009-10-23 @ 02:15:52
URL: http://madhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0