Bye bye baby gone

NU ar den sald och det kanns sa skont. Min bil. Jag har alskat den dar bilen.  Och den har ju aldrig riktigt falerat men den har varit bra i omgangar. Och det ar inte roligt att ha en bil som man alltid maste kora med i vanstra filen pa motorvagen OM den skulle fa for sig att stanna.
Och det gjorde den ju for nagra helger sedan och da var mattet ragat. Men jag fick den sald dagen efter jag satt ut annonsen till en malare i fran Kent. Som kom 3 timmar forsent hem till mig i i Fredags kvall. Gillar det inte att ha okanda man springandes hemma i koket nar man har tva barn hemma. Men jag pratade om min pahittade man som jobbade sent. Och hade Sara pa standby pa telefonen, men han kandes hyvens. Rakel ville till och med krama honom hejda nar han skulle ga men dar satte jag stopp. Han ringde i Lordags han var hemma hos mig for att kora hem bilen och da hade den tydligen stannat. Jag sa sa klart att det aldrig hant innan. Puuuhhh.

Men jag saknar att ha bil massor. Kanske kan jag overtala L om ett nytt bil kop efter jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0