I morgon borjar Rakel skolan

I morgon borjar Rakel i skolan. Dom ar hos Fredrik denna veckan fast det var min vecka. Han vill ha dom hos sig och hans mamma skulle komma osv. Sa jag tankte att visst varfor inte. Fasten jag verkligen verkligen skulle vilja att hon skulle vara hemma hos mig. Men jag forsoker verkligen vara snall och tillmotesgaende. Och tanker att da kanske man far lite tillbaka. Men det ar som att vi inte kan kommunicera det tog oss typ 2 veckor att bestamma var nar hur vi ska ses i morgon for att ta Rakel till skolan. Nu ar jag iallfall hembjuden hem till dom pa fika i morgonbitti. Ska fa traffa nya flickvannen for hon vill ocksa  folja med Rakel till skolan for hon ar en del av deras liv nu. Och sa ar det vall. Det ska bli kul och intressant...
 
Men den allra basta nyheten av allt ar att Mormor kommer hit den 15 November och stannar i 2 veckor. Det ska bli underbart. Sa nu maste vi kopa extra madrass sa jag kan pula in forst Cissi och Val och sedan mormor i barnens rum. Cant wait...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas allt gar bra!

2009-09-10 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0