Jag laser




Jag laste dom har tv bockerna i helgen och grat. Bockerna handlar om Sten, och hur han mister sin fru i Broscancer, blir lammnad kvar med deras 2 arig dotter. Under hela deras aktenskap har han varit notorisk otrogen och fortsatter aven under hennes sjukdoms tid. En valdigt intressant tankvard bok om hur man och kvinnor ar ganska olika men enda inte. Radslan for att vara ensam, sorja,  for att vaga  slappa in karleken i sitt liv. Ska du lasa en bok det har aret sa las den har. Alla tiders bok. Jag tror dom forandrat mitt liv litegranna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Var den andra boken bra eller? Maste kopa den idag ar sugen pa att se vad som hander.. Kram

2009-09-01 @ 15:11:03
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Malin

Inte lika tar drypande men valdigt intressant, ja kop den.

2009-09-01 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0