Late night

Träffade mina två harliga tjej kompisar Ylva och Anna igår.

Och det blir alltid lite galet nar vi går ut jag skyller det på dom och jag tror säkert dom skyller det på mig. Vi pratade och pratade och drack och drack. Tillslut hamnade vi på abacus, vet inte hur jag ska beskriva det har stallet men det ar en meatmarket. Det ar en blandning av city boys som går dit efter jobbet. Och tjejer som har transporterat sig själva från förorten gärna med sa lite kläder som mojligt på kroppen. Ni kan ju tanka er kombinationen. Varför går man ens dit, jo for dom spelar disco musik som jag alskar och jag alskar och dansa. 
 I går höll sig forortsbrudarna borta och det var nastan bara killar dar. Och Anna som ar 1.80 utan klackar, har stor rott lockigt har och världens utstralnign gick sa klart hem. Killarna ringlade på ko, men vi bara garvade. Det ar ju kul med uppskattning men jag ar ju fortfarande sa dar töntigt harligt kar i min lilla L som ar på andra sidan jorden.

 Hade ett mysigt telefonsamtal med honom nar jag kom hem i morse kl 3.

 Han sa sa att han hade letat over hela jorden efter en tjej som mig…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0