snart snart

Har haft lite 30 ars kris i helgen. Mitt gammla vanliga vad ska jag gora med livet.Och massa andra jobbiga saker som kom tillbaka och jagade mig. Mitt standiga daliga sammvet. Nej dar ljog jag jag har inte daligt sammvet hela tiden. Men ibland. Nar barnen tycker jag ska vara hemma och inte jobba. Nar Isak grater krokodil tarar nar jag gar till jobbet.  Men nu ar jag tillbaka pa jobbet igen och det kanns mycket battre.
Han med gymmet pa lunchen. Jag alskar att ga dit kanske jag skulle satsa pa att bli PT och valla runt feta tanter i Hampstead och ta hutlost betalt, och starta fitness blogg.  Och nu ar det bara 4 dagar kvar till jag traffar L. Mitt humor det hanger mycket i hop med hur lang tid jag varit ifran honom. Letar ny nanny for fullt fick ett svar i dag fran en kandidat som jag blev helt kar i. Men hon hade redan hunnit fa en ny familj. Det ar roligt for P hon letar ocksa ny nanny nu. Sa manga har redan sokt hos henne sa da kan vi utbyta lite erfarenheter. Kanske kunde det vara rolig underhallning jag kunde posta alla deras brev har. Pa Onsdag har jag Birthday drinks. Det blir roligt sa hinner jag vila upp mig lagom tills pa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0