Var ska jag aka i helgen ?

 
Pa fredag far jag traffa min alskling igen. Borjar faktiskt vanja mig vid det har saknandet. Och ibland ar det nastan lite skont att slippa vika hans tvatt och sortera hans strumpor.

Men han har lovat i ett svagt ogonblick att jag aldrig mera ska behova dammsuga i hela mitt liv nar han kommer hem.  

Kanske ska skriva det pa engelska om han laser, "L you remember when you promised me I never evere have to hoover again, just writing about it here so it want be forgotten :) all love "

Och som jag sagt forrut nu ar det nastan som bast nar jag vet jag har en hel helg att se fram i mot. Som dagen innan julafton. Sa i helgen ses vi men jag vet inte var, det enda jag vet ar att planet lyfter 17.05.
Att det ar mellan 25-30+, att han har varit dar forut och att det finns en RL butik dar (ha ha det sistnamnda var jag tvungen att fraga) att jag ska nagonstans som ar en 1timme fran flygplatsen, och att det ar i US. 
Han har effektivit nog fyllt i alla mina VISA papper. Sa jag har ingen aning. Han har lovat att skicka flybolag och bokningsnummer pa fredag sa jag antar att jag kan klura ut det da.
Jag har sa redan kollat pa Heathrows flight information vilka plan som avgar 17.05 men det kan ju vara annorlunda pa Fredag, i dag gar planen till NYC och Whashington.
Sa det kanske ar det sistanamnda men vad gor man dar tittar pa Vita Huset ? Men det finns sakert en massa roliga saker att gora i Washington om det nu ar dar.
 
Jag gissar pa NY, vi kanske ska aka till nagon trevlig forort, typ the hamptons, jag skulle alska och aka dit, Miami kanske men det ar lite langt, eller Boston.
En av hans kompisar har Svensexa i Miami i helgen men jag vet inte tar man med flickvannen pa suprise resa for att ga pa svensexa. Iof inget forvanar mig med den mannen.
 
 
Sprang i dag pa luchen 5km pa 30 minuter inte illa pinkat. Efter min onyttiga helg.
 
Gick hit i gar kvall rekommenderas varmt..
http://www.spa-london.org/default.asp

So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0