Hemmafru med stort H

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket jag är ju numera hemmafru med stort H.
Det är minst sagt konstigt att vara hemma och göra ingenting. Men jag får väll se det som min livs uppgift att göra pojkvännen så glad och nöjd som möjligt.
Sa mina dagar har satt ut typ så här,
Onsdags, trekkade ner till Sheparsdsbush och gick i alla deras tyg affärer, hittade liberty tyg för 16pund/ meter.
Köpte lång och smal skummmadrass, som jag efterlyste på facebook. Åkte hem, sprang 5 km, åkte in till stan igen gick på lång promenad längst themsen med min vän S, pratade om livet åt middag på tapas resturan bussen hem.
Torsdag, promenrade ner till Sainsbury i Finsburypark, hitta mögel medel på hombase. Som tog bort alla svarta prickar i badrummet. Handlade 10 tunga kassar mat som jag på nått outgrundligt sätt fick med mig hem på bussen. Det var 4 år sedan sist jag var och stor handlade utan barn och barnvagn. Det var lugnt och skont men jag saknade barnvagnen.  Det tog mig 30 min att gå från busshållplatsen och hem. Normal restid ca 6 min.
Kom hem sydde 12 kuddfordral och ett madrass overdrag. Kort kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0