Jag saknar er

Flyg, jag gillar inte att flyga. Vi skulle akt pa brollop i Zagreb men nu ar biljetterna upp i £400 per pers retur. Sa det blir nog inte av. Sa gar det nar man vantar for lange.  Har inte klackt det for den blivande bruden annu.

Sen vill jag aka hem och halsa pa men Rakel har skola och far inte ta ledigt. Sa jag far vall snallt vanta till sommarlovet.

Vi har ett till brollop och ga pa i Juni. Men da ar jag barnfri/ Sa da blir det att aka 2 ganger. 
Jag ar ledig nu och har all tid i varlden men jag har inga pengar sa vad hjalper det.


Ibland onskar jag bara sa att alla mammor och pappor bara kunde bo runt hornet det hade varit mysigt att bara slinka hem pa en middag. 

Kommentarer
Postat av: mamma

vad kostar en biljett?

2010-04-26 @ 09:45:13
Postat av: malin

Inte sa mycket, men jag kan inte aka forrens rakel har lov. puss

2010-04-27 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0