jast

Det tog mig 5 ar i London och inse att man kan kopa farsk jast, i bageriet. Som jag har kampat med torr jast. Jag gillar inte torr jast. Det blir aldrig samma sak. Torrt och knarrigt.  Bjod over lite folk pa middag i Lordags maste ju halla sigsysselsatt.


Annars gar jag mest runt och altar, foljande

Var jag dum i huvudet som lamnade ett heltidsjobb i lagkonjunktur

Vantar pa besked fran projekt X

Soker nya jobb, funderar pa om jag ska vara hemma tills projekt X borjar om det nu gar vagen. Eller jobba lite innan. 
Far annu mera lite angest over barnomsorgen

Kanske bra ide att skaffa hund, jag har ju tid nu.

Pengar, vad ska jag leva pa

Sen sager alla att man ska vara hemma och njuta av sin ledighet, jag njuter inte.

Summering, jag vet ingenting langre. Kanske kan man sjukskriva sig fran livet.



Mr Big han har nog ocksa lite panik, fast han skulle nog aldrig erkanna det, men ni vet. Shit min tjej har inget jobb panik. Men jag klarar mig fin fint sjalv. Men det har han nog inte fattat annu.




Kommentarer
Postat av: Anna S

Trist utan jäst. Du får testa surdegsbröd istället:

http://paindemartin.blogspot.com/

2010-04-19 @ 13:10:25
Postat av: Katarina

Hallo hallo :) min mobilskärm pajjade imorse! antar att du smsat mig angående idag? Fan, kan inte kolla telefonboken och ringa dig! Sjukt drygt. Så ring när du ser detta om det var något viktigt!



Men jag kommer till dig strax innan fyra och lämnar gullungarna :)



Kram kram

2010-04-19 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0