Veckans projekt..


Steg 1 tvatt av dack.

...Ar att olja varat tradack, sa i gar var jag och handlade lite acessoarer, penslar, dacktvatt och olja som jag slapade hem pa bussen. Sa i dag har jag skrubbat hela dacket tog over 4 timmar och snackat lite med vad jag trodde var varan granne men det visade sig var deras tradgardsmastare. Visste inte att sadana fanns langre.
Nu maste dacket torka och sen blir det oljning pa Fredag. Har jag tur kanske det blir nya tradgardsmobler och grill till helgen. Big han ar ju lite rolig som vanligt. Han skamms for att jag gor det har. Pratade med pappa i gar pa telefon och nar vi var klara sa sager han "du sa vall inte till honom att du skulle olja dacket ?"

Klart jag gjorde det... Men enlligt honom ar det tydligen "mans gora" och nu tror han att min pappa ska tro att han ar varsta slavdrivaren. Kanske amerikanska tjejer inte oljar dack?

Sjalv ar jag glad over att ha nagot att gora motion far man ocksa. Nej nu ska jag in till stan pa Drinks med Maria i solen det ar +20 ute och underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0