Bilder fran helgen som gatt



Har kommer lite fina bilder fran helgen som har varit. I fredags plagade jag min pappa igenom hela BrentCross vi var dar till barnen rev stallet och jag fick en super lyxig ny Duralit kaffekokare i fodelsedagspresent. Eftersom jag nu blivit en gammal dam och dricker kaffe ( dessutom har jag last att man forbranner extra om man dricker en kopp om dagen )

Lordag var det kalas och firande hela dagen, med hembakad prinsesstarta, cupcakes som barnen strosslade och dekorerade tills man knappt sag kakan langre. I Sondags sa vilade vi ut oss i St Albans, at mysig pub lunch och promenerade i den stora fina parken. (Tack for tipset)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0