Ambulansen

Motte upp tjejerna pa Selfridges i dag tanken var att jag skulle shoppa julklappar men jag kom hem med ny  foundation, lappglans och coola nya strumpbyxor med hal for tan. Sa man kan ha oppna skor.  

Akte hem och tog bilen for att hamta upp tjerna.  Pa vagen dit star jag i en korsning ambulansen albert kor upp bakom mig med alla bla ljus och syrener pa full gas bakom. Sa jag kor mot rott!!! Ush nu har jag ont i magen for jag vet efter att ha googlat att jag kommer fa boter for har i London sa har dom kameror over allt. For enligt lagen far man tydligen inte bryta mot lagen nar man ger vag for uttryckningssfordon.  Sa surt £135.......helvete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0