Dag 2 Min forsta karlek..

 



Forutom pappa.. jag var 10 ar och dodligt kar i den coola killen i parallell klassen. Lagligt nog hade han landstalle pa samma o som min basta kompis. (Kuriosa, hennes landstalle ar saltkrakan huset i Saltkrakan)  Vi lekte sanning och konsikvens i deras kallare, gick pa langa promenader och gud vad det var pirigt.  Sen pussades vi pa en stock mitt ute i skogen. Och Han var sa cool. Han blev sedemera ungdomsgangster och akte ut och in fran olika hem. Men nu verkar han ha ett stabilt liv med 2 sma sota barn. Ja vi ar kompisar pa FC.. Har aldrig sett sa langa morka ogonfransar i hela mitt liv vare sig forr eller senare. Sen gjorde jag slut, som med alla andra pojkvanner jag nagon sin haft. Han blev mycket forvanad for han var verkligen skolans CASANOVA....Alltid lamna fort. Mycket lattare, en sta dar ensam kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0