Det snoar igen




Jag alskar nar det snoar har for allt blir sa himmla vackert. Men som sagt allt slutar fungera. I dag har dom stangt av Heathrow sa det var med nod och nappe som svarforaldrarna kom hit i gar.

Stackars barnen ar sa sjuka forst Isak och nu Rakel men vi har varit hos doktorn och det ar bara virus infektion. Men jag kanner mig som en "smabarns foralder" Som vaknar 17 ganger varje natt for att administrera mera medecin, vata handukar, dricka och sen mera medecin. Men battre att dom ar sjuka nu en pa julafton.

Jag har i princip klarat av all min julshopping. Hemmet ar  fint och julmysigt nu ska jag bara forsoka slappna av och inte springa runt och serva alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0