Min dag

 For forta gangen pa hundra ar, kanns det som sa har jag ingenting  jag MASTE gora i  dag.

Sa jag sov lange lange and till kl 10 och njot av mitt tysta hus.  Vaknade duschade, tvattade haret till och med fonade haret. At overbliven kavring fran julfesten med tea och lussebulla till frukost. Lucia kom hit och stadade. Hon undrade om jag var sjuk eftersom jag fortfarande gick runt i pyjamas. Sorterade alla min skol papper satte in i parm och skrev ut en massa papper som jag maste lasa. Resten av dagen ska jag skriva pa min uppsats, ga till posten, tanka bilen, ga pa gymmet och sen ska jag hamta Orvar pa Stanstead kl 22 i kvall.  Jag behover flera sadan har dagar, mera please.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0