Mina foraldrar

Dom ar roliga och valdigt valdigt olika. Min pappa ar ordentlig nogrann, punktlig och ordningsam. Min mamma ar mera kreativ, flexibel och alltid lite forsenad. Att dom har bott i samma hus under samma tak i 5 ar overgar kanske mitt forstand. Men jag kunde inte onska mig battre foraldrar dom ar en perfekt kombination. Pappa ser alltid efter mig, trostar mig nar jag ar ledsen och staller upp i vart och torrt.. Mamma har lart mig att klara mig sjalv och sta pa egna ben.  Vi har nog inte alltid haft den basta av relationer. Men ju aldre jag blivit dessto stabilare har det blivit.  Jag tror det ar svart att fostra en tonars tjej och jag bavar redan for Rakel, typ bara sex ar kvar. Nu saknar jag och langatar efter dom bada tva och kan inte vanta till jul.

Love you xox tack for att ni alltid finns dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0