Nya och gammla vanner fran vart jul party...

 

Jag har fa gammla vanner, och dom flesta vanner jag hade nar jag bodde i Stockholm. Dom umgas jag tyvarr inte med sa mycket langre. Trakigt men sa blir det. Det ar svart att ha langdistans forhallanden. Sen har jag nara vanner som jag inte sett pa flera ar och nastan aldrig pratar med men som anda star mig nara nara.  Det ar det som ar skont att nar man val pratar da ar det som att tiden statt stilla och man behover inte forklara sig. Nar man gar igenom kriser, da kommer det ocksa fram vilka som ar ens riktiga vanner. Det ar latt att dra sig undan nar det ar nagon som har det svart men det ar ju da man behovs som mest. Det forsoker jag tanka pa med mina vanner att alltid finnas dar. Aven om jag vet att jag ar EGO och allid typ  pratar om mig sjalv dom forsta 10 minuterna av varje telefonsamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0