Vad ar karlek

Ja tank om jag visste det. Jag alskar att vara kar och vill helst vara nyforalskad hela tiden. Hur haller man fast vid den kanslan? Hur far man det stanna kvar riktigt riktigt lange. Jag vill suga pa den karamellen lange lange och inte bara slafsa i mig allt pa en och samma gang och sedan sitta dar med tom pase, det jobbar jag pa nu.

Mest av allt alskar jag min barn. Det ar helt galet hur mycket jag alskar dom. I gar kvall sov vi i samma sang alla 3, det blir sa ibland pa sondagar nar seperationsangesten satter in. Jag kan inte fa nog kan sniffa och snusa pa dom hur lange som helst.

 

Karlek ar respekt, tillit, att man kan lita pa varandra och att man staller upp for varandra. Att man kan vara sig sjalv och bli alskad for den man ar trots brister och fel.

 

Jag alskar en himmla massa mannsikor pa valdigt manga satt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0