Beach 2010

 







Det var en underbar resa pa alla satt och vis. Resan dit var lite meckig. Dom stangde ner hela Miami airport pg av storm  sa vi cirkulerade lange lange och sen fick vi landa i Orlando och det skulle tankas och grejas. Nar vi vall landade i Miami sa hade resten av sällskapets incheckade bagage kommit bort. (Tur jag bara hade hand bagage) Vi han med nod och nappe med varan Connection flight men val pa flyget fick vi vanta hur lange som helst innan vi lyfte. Tror vi var framme pa Hotellet kl 03.00 pa morgonen istallet for kl 22 pa kvallen. Hotellet var fantastiskt badrummet stort som ett sovrum jag at mexikansk mat i 3 dagar och gick up 2kg.  Jag ar sa flobby nu.

 

Vi gjorde ingenting, inga utflyckter ingen shoppping NADA men sa skont. Vi gick pa SPA en dag och jag fick den basta manicuren jag nagons haft.

 

Vi gjorde coupels treatment. Dom masserade och skrubbade och knadade oss i 4 timmar. Underbart underbart min hud ar som en bebisrumpa. Sista kvallen var vi bara hemma lag pa rummet drack vin och kollade pa TV. Men det ar bra for mig jag maste ova pa att slappna av lite. Tankte mycket pa vad jag vill med livet vad jag ska gora sen och sant. Och det ar bra men jobbigt.

 

 

 

Pa vagen hem han vi med en snabb drink med Mr Big kompis alskade German pa flygplatsen i Miami.  Nar jag blir gammal ska jag emigrera dit ha ett art deco hus, 3 hundar och en stor bil  och bara bli jakligt brun och dricka drinkar hela dagarna. Kanske ata lite sallad och ga pa gymmet. Bara ga runt i vita klader. Vilket liv. Jag tanker VARFOR bor vi ett kallt gratt land utan sol. Det ar faktiskt fruktansvart.


Kommentarer
Postat av: Maja

VARFÖR skriver du inte Å,Ä,Ö ...?

Blir wåå trött på dom som inte gör det (Ta int illa upp)



;)

/Kram Maja

2010-02-18 @ 16:20:05
Postat av: Malin

For att jag har ett engelskt tangentbord, utan A A O.... sa det gar inte... Bor inte i Sverige.

2010-02-18 @ 16:31:41
Postat av: kusin johanna

Malin! Malin! ( på stockholmska)

-Prinsen har kommit!!!



....Ja det har han väl???

2010-02-18 @ 17:19:16
Postat av: Malin

Ja det har han... synd bara att man var tvungen att kyssa sa fula grodor inann...

2010-02-18 @ 17:39:22
Postat av: Cissi

Hoppas du har hunnit ta igen dig lite, nar bar det av nasta gang? :) Jo, man bor i kalla gra lander for att uppskatta sant du just gjorde, och vilja ha meeeer :)))) - remember Singapore: 5 ar av det goda ar inte heller kul - jag lovar! :) Puss o kram!

2010-02-18 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0