Sjung pa svenska Lisa...

Vi var pa Lisa Ekdahl i gar, hon ar helt underbar. Men som jga misstankte hela konserten var pa Engelska tyvarr. Jag gillar henne inte alls lika mycket nar hon sjunger pa Engelska.

Nar hon skulle sjunga sista laten sa skrek vi, (jag hamnade brevid 3 andra svenska mamor som jag kannde sedan innan) sa hogt vi kunde  infor 600 pers "Sjung pa svenska Lisa"
Hon sag helt stalld ut men sen pratade hon lite med sina musiker och sjong faktiskt en lat pa svenska. Ljuvligt.

Ha ha riktigt roligt det kom fram flera personer efterat och tackade oss, for vi fick henne att sjunga en lat pa svenska. 

Mitt personliga liv det har jag altat och altat. Jag borjar fa fram en handlingsplan. Alla applen i samma korg och det ar inte bra. 

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Sa synd att ni inte hann stanna till i Miami gor det nasta gang sa hinner vi ta en drink pa south beach :) Vi var nere pa Miami Zoo idag, fint vader o massa roliga djurz!

2010-03-01 @ 01:08:12
URL: http://madhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0