2 dagars semester



Jag och barnen ska pa 2 dagars semester till Morfar. Vi packar latt. Inget trams nar man aker med ryan air. Kanner mig lite stolt. Ovanstaende ar min och barnens totala packning.
Rakel hon har inte riktigt lart sig annu. Hon ville packa lite tavlor och annat nodvandigt for en weekend resa.

Hon kommer i hag sa mycket grejer for 3 veckor sedan kopte jag en pase ostbagar. Nar det var dags for henne att ga till pappa da ville hon lamna ostbagarn hos mig for dom skulle hon ju spara till morfar. Nasta gang hon sag mig 3 dagar senare sa fragar hon var ar ostbagarna? Ehh ja dom har mamma atit upp. Nej klart man inte kan saga det. Sa jag juger snabbt och sager jag har skickat dom till morfar. Sa Morfar har nu order pa att kopa nya ostbagar sa hon ser att dom kommit fram. Hoppas hon inte uppmarksammar att pasarna ar olika.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni far det mysigt gumman.. pussa pa dina sma alsklingar :)

2010-01-29 @ 14:38:20
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: ronja :)

skulle vara gulligt av dig om du besökte min blogg och ksk skrev en kommentar :D ha en bra kväll kram Ronja :)

2010-02-02 @ 19:28:15
URL: http://burtraskronja.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej! Vilken fiin blogg du har! :D.

Jag har oxå en blogg, kolla gärna in den om du vill :P<33. Skulle vara kul om du kommenterade lite oxå, men läs gärna inlägget först! :)<33.

Hare bra så länge!

2010-02-02 @ 20:55:50
URL: http://alieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0