Goldfish

Vi at middag I gar pa Goldfish och jag kannde mig super nervos som infor var forsta dejt. Fast pa ett bra satt.

Maten var superb, skulle saga att det nog den basta restaurangen i Hampstead. At underbar peking anka, sweet and sour soup. Mums fillibabba. Mr Big fick sin Canadia Goose jacka den sista i hela London. Jag hade ju velat kopa Constable modellen men nu hade dom bara expedition kvar. Den med pals.  Men till halva priset,  och dom ar redan fran borjan billigare har en i Sverige. Han blev i alla fall super glad. Aven om han inte hade nagon aning om vilken jacka det ”ar” Men har ar varm. Det har snoat hela natten och ar nu -1 och sno. Vilket resulterat i att skolorna ar nedstangda, var tunnelbane linje inte gick i morse sa jag tog bussen istallet.  Ja kaos. En dag gar vall bra men tank om det ar sa har i 2 veckor skolor som ar stangda, mammor som inte kan ga till jobbet osv.

 Sjalv vill jag  bara ga hem nu och elda i oppna spisen och mysa. Vi har ju ved spis i sovrummet.  Ska forsoka hitta lite ved pa vagen hem. Maste fixa mitt internet hemma sa jag kan fora over bilder. Vill aven rama in och hanga upp lite foton hemma. Det ar ett lang segdraget projekt jag har haft dom senaste 5 aren som aldrig blir av.

I gar sag jag eviga ogonblick, everlastning moments. Som jag hittade av en slump pa film flex.

Saker som jag maste gora i veckan, inte sa mycket

Things to do

Bring up washing

Take out Christmas tree before thursday

Do application before Friday

Move boxes weekend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0