Nytt ar

Hemma och upppackad. Pa nyarsafton kom var sista resvaska vilket jag oroat mig lite for. Hade varit hogst olyckligt om all min shopping hade kommit bort. Jag kan fortfarande inte ladda upp mina kort for otekninska jag kan inte fa internet att fungera fran min dator och Mr Big ar pa fotboll med killarna. Sjalv ar jag hemma med barnen. Vad gor man pa en sondag. Det ar sa kallt ute och jag kanner inte alls for att ga ut..

Nyarsafton, vet inte om jag ar sa fortjust i vare sig nyarsafton eller jul. Det ar sa mycket stress och press och masten. Jag hade iallafall mina underbara barn och vanner har och det ar ju det som betyder mest. Sara, Sam, Ed, Dan och totalt 5 st barn virvlade runt. Jag hade sa klart lagat god mat men det kostar pa att halla pa i koket en hel dag sa jag gick jag och la mig ganska tidigt fortfarande helt slut efter resan och jet lag. Mr Big han har varit ute 3 kvallar i rad forrra veckan och det har hallt mig uppe. Vi har bara 1 hem nyckel (lang historia) fattar inte hur han orkar.   

Resten av helgen har vi varit hemma och myst och tittat mycket pa varan nya fantastiska HD tv som nu sitter uppe pa vagen. Tittat lite pa skidresor till Are over pask och bara varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0