Rapport fran sjuk stugan

Ja ha da har man varit hemma sedan i Måndags. Har aldrig haft en sadan fruktansvärd hosta i mitt liv tidigare. Men det var det vart. Jag fick gosa med gullungarna i 4 dagar. Stackars Katarina hon blev magsjuk. Jag har malat om Rakels garderob och mitt gamla smink bord med till horande nattduksbord. I en väldigt fin gra bla agg olje tempra farg.  Bilder kommer.

 

Fick mina nya kuddar till den inbyggda soffan levererade. Jag kopte ju nya kudd fodral i LA fran en ap cool Vintage affar. http://www.vintageweave.com.

 Sa nu har jag fixat nya kuddar. Tank grovt linne tyg i olika nyanser. Svart att forklara valdigt boho chich. Snyggt blev det. Vantar fortfarande pa en lang kudde till mitt mjol sacks fodral.

 

Ja det ar produktivt att vara hemma och vara sjuk. Dessutom fungerar antligen internet hemma sa jag kunde ladda upp lite foton. Men dom kan ni ju beskada pa FB.

 

Varan sang kommer pa Lordag, forstar inte att det ska  3 manader  att fa en sang levererad. Tydligen

 

Funderar vidare pa Var semester, någon som har varit pa nedanstående destinationer.

 

Costa rica Venezuela eller Cape Verde

 

 

Har kommer lite bilder fran Mr Bigs födelsedag vi borjade med drinkar pa Sanderson for £15 st. Fatta 60 pund for 4 drinkar ja det ar helt galet.


Kommentarer
Postat av: Anna Holmer

Hej Malin!

Din kusin Johanna är gift med min bror Nils. Hon har tipsat mig om din blogg, att den är så bra. Det är den oxå! Kul att läsa om dig för jag har oxå skilt mig o träffat en ny. Känner igen mig! Ville berätta att David, min 16 åring o jag har varit på Isla Margarita, Venezuela. Ganska ok men mycket fattigt. Lite laglöst. Havet är farligt, ofta röd flagg. Caracas, huvudstaden på fastlandet är är mycket farligt för turister. Inga guldringar på får man ha. Man ska se upp. Norr om Venezuela ligger Curacao. Paradisisk ö. Har varit där på surf VM med X mannen. Den ön är betydligt vackrare och har mycket finare hav o stränder. Aruba ligger bredvid och är lika underbar! Lycka till med resor, ny man och barn.

Kram från Anna



2010-01-15 @ 22:24:44
Postat av: Madde

Men jag vill ju se bilder! Om det inte ar alltfor weird kan du ju adda mej pa FB facebook.com/madhag sa jag far se :) Dessutom har min blogg dott, jag skriver mer pa FB lately allt ar ju en soppa.

2010-01-17 @ 02:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0