Endast 1 genomskinlig plastpase per person..




Flygresan, jag maste saga att jag faktiskt borjar bli en ganska rutinerad flygare. Hittils i ar har jag gjort ca 16 st flygresor

Sa dom senaste 3 helgerna da jag flugit har jag helt enkelt struntat i dom sma genomskinliga plastpasarna, och ingen har sagt nagot. Sa den har gangen gjorde jag likadant. Men det gick inte for sig den bestammda tanten pa Stanstead rev upp alla vara grejer och skulle kolla allt.

Pojkvannen holl pa och svalta ihjal och vem vill ha en hungrig pojkvan i slaptag, sa jag sa "ga och fixa mat jag klarar mig sjalv.." vi skulle ses vid gaten.

 

Tanten hon plockade och plockade med alla vara grejer undrade varfor killens toalettartiklar lag i min vaska osv... Tillslut var hon klar. Men da kom nasta problem tydligen ar man bara tillaten 1 genomskinlig plastpase per person. Och Big han var ju och kopte mat. Jag ringde honom 22 gr pa mobilen utan svar. Jag tankte att han kanske ville komma och hamta upp sin parfym tandkram osv.

 

Tillslut ropade dom ut honom i hogtalarna, ingen respons. Klockan tickade pa killarna vid informationsdisken tyckte nog att det var dags for mig att sprinag till gaten sa jag  tog mitt pick och pack och min genomskinliga pase rusade med algsteg till gaten. Och dar sitter han lyckligt ovetande och laser tidningen!!!!! Utropet hade han inte hort, for vi var nu vid en annan gate langt bort. Han trodde jag hade gatt och shoppat. Att jag hade malat upp skrack scenariot dar han hade sprungit tillbaka till Security blivit orolig, jag var pa vag till gaten hur vi skulle missa varandra pa flygplatsen och missa planet och brollop nej det forstod han inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0