Fairy Garden ?

Solen skiner och vaderleksrapporten har lovat +30 hela veckan. Jag vill bli brun, brunar brunast.

Det ar lustigt med  Engelsmannen dom blir inte bruna.  Dom har sa daligt pigment i kombination dom klar aldrig av sig..Aven nu nar det ar +30 ut och ganska hett minst sagt vallar mammorna runt i heltackande. Och sa utbrister dom OMG you are so tanned.. Ja det ar ju inte sa konstigt om man springer runt i bara linnet. Men sa far jag sakert cancer forst ocksa..

Jag och Rakel gjorde antligen klart min fairy garden som jag inhandlade i CAL. Nar jag berattade for en av mammorna i dag ”pa school pick up” att jag  skulle hem och gora en

” fairy garden” tittade hon pa mig och asgarvade. Har ar det tydlligen ett gammalt or for som hon uttryckte det   ”A womans female part” Har nedan ser ni resultatet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0