Hem ljuva hem..







Sverige round 2 var som jag redan skrivit underbart och barnen alskade det. Nu ar man hemma i vardagen igen. Och det ar nog det basta med att aka bort att det ar sa skont att komma hem. Till tvatt och tradgard:) I dag har jag haft super slappar dag, last ut Keplers Hypnositoren atit frukost i sangen, nar gjorde man det sist...?

Kande mig lite utarbetade efter var trip till IKEA i gar, ar lite stolt att jag faktiskt borrade upp 3st rullgardiner.. vi ar kompisar jag och borren.

Sprang en riktig langrunda i dag ner till Hampstead tube station och tillbaka, nu kan jag knappt ga. Hade mina ny lackra spring tajts. Sager som Sandra, ju tajtare klader dessto battre. Ser man fettet springer man snabbare..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0