Rock n roll eller var det lock n roll ?

Vi landade sent pa Fredag kvallen och tog taget till Vellinge dar min underbara kara kusin valkommnade oss med oppna armar. Hon hade sa klart fixat hel mysig middag i deras sa fina mysiga hus.. I love it.  

Jag hade latt kunnat sitta uppe och tjata hela natten. Pa morgonen smog jag mig upp i ottan for att ga till frissan. Jag virrade runt i Vellinge centrum och fragade 3 personer som alla forsokte forklara pa GROV Skanska (helt arligt jag forstar knappt vad dom sager) efter frisorsalongen jag trodde hette "rock n roll" den hette visst "rock n lock.. "(tror jag)


Ush jag kannde mig verkligen som en dryyyyyyg Stockholmare. Onskar ibland att jag kunde bre pa mer med min smalandska. Haret blev super kannde mig som Fanny i Anglagard nar folk kom in och fragade om jag var Johannas kusin fran London. Komiskt.


Maste bara svanga in pa ett sidospar, tjejen som fixade mitt har sa  att jag har en massa metaller i haret. Och nagonting ar det, det ar torrt som fnoske. Hennes rad var att kopa askorbinsyra pa Apoteket blanda med vatten och ha i haret. Tydligen jatte bra. Glomde sa klart att kopa med mig det hem.  Ar det nagon som har provat?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får även min version :) på min blogg!

Herregud! Undra om det bara var VI 2 som tyckte det var såååå kul o komiskt.

Nils tyckte det oxå, det var så galet!

KRAM det var kul att ha er här!

2010-06-15 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0