Solen skiner



Det bästa med Sverige är maten. Isak han åt en hel skål med filmjölk i morse och hönökakor med räkost. Han hade lätt kunnat suga i sig hela tuben.. Varför finns det inte sådant bröd i London jag borde starta import. 

Själv sitter jag i trädgården dricker te och läser DN. (Läser om Gaza båten det är faktiskt helt otroligt hur pro Palestina Sverige är och hur onyanserad rapportering det bedrivs av media. )

Föräldrarna på jobbet och småbrosorna ligger utspridda i huset och sover. I morse när jag låg i halvdvala och barnen tittade på morgon TV så drömmde jag att ett BA plan störtade här nere i sjön utanför huset. Väldigt verklighets troget ush...

Nej nu ska jag sunka hela veckan inget smink. Det är härligt ibland och bara sjava runt och vara smutsig ute på landet. Ingen skolhämtning inga tider och passa riktig semester. Lite senare i dag ska vi ner till Farsta centrum och köpa födelsedagspresenter.

Barnen älskar det leker med alla gammla sparade leksaker,  här finns det playmobil, lego, piratböcker  och pyssel i drivor. 2 katter och en hund jag behöver inte göra så mycket.







Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar er men det later alldeles harligt underbart att bara slappa och slippa stressa runt.. kanske ska vi flytta ut pa landet istallet och bara vara, jogga tillsammans och slurpa drinkar i tradgarden? ;)

2010-06-03 @ 11:31:06
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0