Sverige igen

Tänk mina barn är helt fantastiska, kl 03.00 gick jag upp i morse väckte barnen Rakel hoppade glatt upp ur sängen och klädde genast på sig alla kläder. Isak var lite mera morgontrött.
Vi tog taxi hela vägen ut till Stanstead, åt frukost på Starbucks. Det är konstigt att titta på alla människor som shoppar kl 05.30 på morgonen. När vi väl kom på flyget somnade jag som en sten och barnen lekte med dom 2 andra barnen som satt bakom.
Jag har en taktik när jag går på Ryainair flyg alla köar och trängs är helt hysteriska. Jag har aldrig förstått det där det finns ju plats till alla. Så jag går på sist, då har barnen tid och springa runt. Och finns det inte 3 säten bredvid varandra sa får dom helt enkelt flytta på någon annan. För vi måste ju sitta tillsammans.
Flygresan var smärtfri ingen turbulens, och jag trodde inte jag skulle dö en enda gång. Skönt.
Tog Flygbussen till centralen båda barnen somnade nu som klubbade, Isidor mötte oss vid centralen och vi åkte hem till mormor. Dom ar helt otroliga på att resa inget skrik inget gnäll lyssnar och hjälper till. Isak åkte hela vägen till mormor i pyjamas. Den ligger i tvättmaskinen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0