Vi har besok

Huset ar fullt med barn. I tisdags kvall kom Hanna med Nathan och Cayla. Dom ska bo hos oss i en vecka.  Jag och Hanna larde kanna varandra nar hon bodde har i London i flera ar, men nu har hon flyttat till Perth och ar nu over pa en 6 veckors Europa turne.

Vi ar som ett valoljat team tillsammans, du dushar barnen, jag lagar mat vi hjalps at sa det gar galant men det ar mycket jobb med 4 barn men mysigt.. I morse at dom och jag skojar inte ett halvt packet cheerios till frukost..Jag funderar pa hur folk har rad att ha 4 barn...

I dag kl 15.00 spelar England ny fotbolls match, sa London kommer att stanna. Det ar helt vansinnigt galet har.  Jag har bestammt mig for att heja pa USA.


Kommentarer
Postat av: Flizzis

Hej! Din blogg är jättebra:) PLZ gå in på min! Snälla! Det vore en ära!

2010-06-21 @ 13:09:43
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0