2 days left....

Kvar på jobbet, det ar en konstig känsla. Undrar hur det kommer att bli. Men det loser sig förhoppningsvis. Kommer sakna det, pulsen, kaffet på Starbucks frihet.


Jag nyper mig fortfarande i armen, varje morgon faktiskt nar jag duschar i mitt hotel badrum. Hur blev det sa har? Vad har hant med mitt liv. Hur gick det till…? Vad har jag gjort for att förtjäna allt det har.


Jag forstar inte alls. Nar jag ser tillbaka på den dar tiden fattar jag faktiskt inte alls hur vi ens borjade dejta jag var ju ett vrak. I alla fall på insidan.


Jag träffar sa ofta folk som sager det till mig, Malin du fixar allt. Du ar sa stark. Bla bla bla. Det ska gudarna veta jag kanner mig inte som någon panter  snarare som en hundvalp.


Liten gosig och kelig med ett stort bekräftelse behov.


Dom följande veckorna kan dock inte bli annat en fantastiska, långt påsklov med start på Måndag,  ska forsoka fa tillbaka min kropp gyma, klippa haret fixa naglarna. (Om jag far sväva ut lite sa har jag fatt fantastiska fotter efter att jag borjade använda fotkramen jag fick i julklapp av B mamma, har aldrig hallit pa med sadant tjafs innan men det fungerar. Min halar som alltid varit harda som asfalt borjart sakta men saker mjukna upp.) Ja ni ser det kommer bli ganska bussy. J  Och sen 1 vecka i Mauritius på lyxhotell med barnen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag beundrar dej varse du vill eller ej!

Och för mej är du stark!!!!

LOVE

Johanna

2010-03-24 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0