Applications

 

Har laddat ner lite ny iphone applicationer

Sleep cycle Lagg den i sangen och varje morgon vaknar du med en graf over hur du har sovit.

Jag sover for j-ligt, men det ar intressant.


 

Currency converter Passar ju mig som reser sa mycket och tycker att 20$ ar lika mycket som £10. Big far spelat pa mig. Posetiv ekonomi kallar jag det.

 

Converter units Tror det blir bra for mig, har haller dom ju fortfarande pa med Inches och miles. Big han ger mig tempraturer i Farenheight, och jag fattar ingenting.

 

Flashlight Nar man letar i morker det gor jag hela tiden aven nar det ar ljust

 

Ocado Nu kan jag gora min online food shopping pa bussen, suuuuper effektivt perfekt.

 

Vilka aplicationer anvander ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0