Gardiner Gardiner


Klassiska bla/vit rutiga gardiner till Isaks rum fran White Company. Han har Sangen till hoger pa bilden, men en enkel.


Laura Ashley Blackout rullgardin i detta tyg till Rakels rum  hon valde tyg sjalv, fran Sampels som jag hade bestallt sa klart. Men jag alskar det har tyget Duck egg Summer Palace.


Nu har jag antligen antligen fixat med gardiner till barnens rum, jag bestallde gardiner precis efter jul. Men sen var det fel matt och pa Laura Ashley kunde dom inte andra, utan var tvungen att avboka hela ordern.
Och da var det ju rea sa klart. Sa nu har jag velat fram och tillbaka. Men nu ar det KLART.
Gardinstang ar ocksa pa ingang sa nu har Mats och Robert nagot att skruva med nar dom kommer hit.

Hoppas hoppas bara att alla matt stammer, men nu har jag TRIPPEL checkat.





Kommentarer
Postat av: johanna

gud så fint, så snyggt, tjusigt, stilrent!

SÅ vill jag ha!

kram

ser fram emot mitt jo M.

2010-03-12 @ 19:35:02
Postat av: Malin

Tycker du det du forstar inte hur jag har velat med det har fram och tillbaka...joe ar skickad på posten I gar fredag x

2010-03-13 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0