Nu ar det slut pa lidandet

Jag ar sa glad, jag har sagt upp mig!!!!!!!!!!! Efter mycket angest velande fram och tillbaka sa har jag GJORT DET.
Antligen, det ar som ett ok som lyfts fran mina axlar. Och nej jag har ingen aning om vad jag ska gora. 

Jag soker ett roligt stimulerande deltidsjobb, men jag har redan fatt 2 bra prospekts som jag jobbar pa. 
Sa min semester blir kanske inte sa langvarig... 

Jag vill kunna vara mera med mina alskade barn, jag saknar dom for mycket. Sa jag haller tummar och tar att det gar vagen. Att jag far ett roligt deltidsjobb, och mera kvallitetstid med barnen. 

  Kram Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

2010-03-04 @ 18:52:38
Postat av: Anna

Grattis! Vad skönt!

Håller tummarna för dig nu att du hittar något riktigt bra!

2010-03-04 @ 18:54:05
Postat av: Cissi

Tummar halles aven har! Kramar pa dig!

2010-03-04 @ 19:08:12
Postat av: Nina N

Heter man Malin med stort M - ja, då löser sig allt till det bästa :) KRAM KRAM

2010-03-04 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0