Och du pappa jag ar GLAD nu GLADARE en pa lange.

 

 
Den har angelen tyckte Rakel var fin...

Har far ni lte bilder fran helgen innan da vi hangde pa kyrkogarden med Morfar.

Vilken underbar helg,

Elin kom over I Fredags kvall med 2 lador underbara viner. Vi at fantastisk god middag oxfilepasta med Kantareller. Det sistnamna ar som guld har I London dyrare en oxfile och sa svart att fa tag pa. Fram at kvallen droppade 4 oväntade gaster upp. Jag alskar det nar det ar fullt hus folk kommer och gar sover over hanger hela lordagen. Det ar sa jag vill ha det ett stort stimmigt hus fullt av liv.

 Lördagen var en stillsam dag.

Sondag, Jag och Big shoppar effektivt pa 3 timmar han vi med att kopa 4 stolar till koksbordet, ny badrumsmatta, papperskorgar till vart badrum  och ett nytt skrivbord hem.

Lyckades pula ner en filt också, ”how many pillows and throw do we neeed”   Hmm lat mig tanka 2 soffor, 1 fatolj, 5 sangar….. MASSOR.

 

Nu ska jag snart kila ivag fran jobbet och hamta upp min Valentines gift.

 

 

Det har ar min nya craving, vansinnigt adictive, sa nu har det beställts popcorn machine. Borde ju vara ganska latt att gora egna, krydda med Wasabi pulver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0