Tillbaka pa rutan 1

Det ar sa lattt att bara ta saker och ting forgivet. Att gnabbas over dom dar sma sakerna. Reta sig pa disken och smutskladshogar, sitt trakiga jobb.  Men ar det sa viktigt? Vad betyder det igentligen.  Vad ar det som ar viktigt? Karlek, barn, halsa, pengar? Nar saker och ting stalls pa sin spets det ar da du vet. Och forhoppningsvis sa lar man sig nagot av det som man kan ta med sig till nasta gang. Man ska vara jakligt tacksam for det man har varje dag, och inte glomma bort det. For allt det som man bara tar for givet kan forsvinna i ett nafs.

Jag lyssnar pa melissa horn och dricker vin,

Sen en tid tillbaka har jag varit trott
forsokt att vara allt pa en och samma gang
Sa mycket man kan gora och borde och vill
Mitt i allt sa ska man racka till
Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och forsokt att hitta spar som leder ratt
Ja det finns sa mycket masten attt vara bra pa det man kan
och mitt i allt sa ska man vara sann.
Och allt som ar bra med mig har jag formagan att gomma bort
Man kampar for en plats som passar bade har och dar

Snart ska jag hitta den jag ar.

Jag hoppas,

Kommentarer
Postat av: Sara

Melissa Horn ar harlig och bra att grata en skvatt till det gor jag oxa ibland puss pa dig

2010-03-31 @ 12:22:34
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: Nina L

Fint! Jag vill dricka vin och lyssna på djup musik med dig snart!

2010-03-31 @ 17:15:11
Postat av: Gunilla

Hej Malin!

Antingen är ni nu i solen och värmen, eller så är ni hemma på påsklov och åker om några dagar - oavsett så hoppas jag ni har en hyvens tid och att påskharen kom som han skulle!

Snälla skicka Din mailadress till mig på jobbet, så jag kan maila litet roligheter när andan faller på!

Kramar till er alla från brödtanten ;-)

GSN

2010-04-07 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0