Nar vi gar till skolan


Det finns sakert 15 olika vagar att ga till skolan pa. Och vi har provat dom alla. Trust me

Det ar en ganska lang promenad jag gar sjalv pa ca 10 min, men eftersom Isak inte har vagn langre sa tar det nu kanske 25 min. Det ar helt OK bara man ar ute i god tid. Haromdagen hittade vi nog min favorit vag genom Waterlow park. Vi gar igenom en liten inhagnad ankdam, och for att komma ut maste man klattra  upp pa en stubbe och over ett staket. Barnen tycker det ar mycket spannande. Och jag kanner mig lite som barnen i bullerbyn. Men det ar sa mysigt och nar det ar varmt och soligt. London den vackraste staden jag vet pa varen och sommaren, det ar sa gront lummigt och pitoreskt. Pa vintern hosten kan London ga och do kallt dragigt och regningt inte ens sno. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0