Vi fixar och donar..




Det har stooora stora huset ar som ett helt foretag, det kommer alltid vara nagonting som maste goras. Forsoker rikta in mig mest pa varat gastrum, eftersom Hanna B med barn kommer den 15 juni, anda fran Australien. Vi langtar.  Sa morgonen agnades at att skruva ihop min gammla barnsang, den kolappsar alltid pa mitten. Men nu har jag skruvat med skruvdragaren, och malat en av vara shabbiga leftover IKEA stolar i aggoljetempra sa den blev riktigt fin. Och skurit till madrassen.

I gar gick jag och Isak ner till Crouchend och handlade parmar kom hem sorterade och arkiverade papper och rensade. Sa nu har jag satt in alla Mr B papper, han oppnar inte ens sina kuvert dom bara ligger i drivor.  Jag tycker faktiskt att de tar roligt och stada och fixa hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0