Antligen mandag




Som jag har langtat efter mina sma alsklingar och antligen ar dom hemma igen. Vi har mysat och hangt och gosat hela eftermiddagen och jag har varit en snall och pedagogisk mamma. Rakel har suttit pa golvet i tvattstugan och skrivit i sin skrivbok medans Isak har hjalpt mig med tvatten. Jag ar fortfarande snor forklyd och pallrar mig bara mellan skolan, hemmet och pluggandet innan jag stupar i sang. Och sa borjar det om. Jag langtar sa till julen och tills pa fredag nar vi ska ha varan julfest. Jag har internet shoppat all mat och sprit sa det kommer pa Onsdag, Och sen ska det bakas och fixas. Jag tycker att det ar sa kul men sen nar jag ar mitt uppe i det vill jag skjuta mig sjalv och sen blir det bra.

Har ni nagra tips pa bra svenska filmer som jag kan kopa till pojkvannens mamma i julklapp hon pluggar svenska och ovar med mig varje sondag tankte det kunde vara roligt och ge henne lite svenska ovningsfilmer...eller ar det trakigt?

Kommentarer
Postat av: Emma

tomten är far till alla barnen, ogifta par, så som i himmelen, den bästa sommaren.

2010-11-30 @ 06:17:06
Postat av: Gunilla

Fanny & Alexander! Suveränt julfirande och det kan väl passa?!

Kramar & Lycka till med skola, snuva & snaps ;-).

Ha de! /G

2010-11-30 @ 12:21:46
Postat av: Anna

Milleniumfilmerna? Så kan hon se dem innan hollywood hunnit filma klart.

2010-11-30 @ 17:27:06
URL: http://bubbipysslar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det blev, masjavlar, sasom i himmlen, fanny och alexander och lust och fagring stor.. (hon ar ju froken)

2010-12-02 @ 21:17:55
Postat av: Anonym

Det blev, masjavlar, sasom i himmlen, fanny och alexander och lust och fagring stor.. (hon ar ju froken)

2010-12-02 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0