Gastrummet ar uppdaterat..


Tank att det tog 1 ar att valja och satta upp en lampa


Har kommer lite bilder fran gastrummet, som ar "mitt rum"
Dvs jag far dekorera precis hur jag vill.....


Har fragat pappa Mats om han kan tanka sig att snickra en liten hylla i hornan till min studiehorna. (Vet att inte skrivbordet passar 100% men det var ett felkop som hamnade har uppe...Pojkvannen alskar av nagon anledning att kopa skrivbord forra helgen hindrade jag honom fran att kopa ett 3e...

Annars preppar jag for julen, nasta Lordag kommer det en bygg gubbe hit och ska fixa varat badrum, antligen antligen. I morgon ska vi titta pa mobler till pojkvannens "man room" stackars barn det ar det enda vi gor varje helg tittar pa mobler.. Och det slutar alltid med att jag kommer hem med mera ljus och kuddar.


Ps inredningen av detta rum tal ingen kritik. Det ar min baby och sa klart inte helt fardigt...

Och sa har galen ser jag ut i haret :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah va fint det blev i gastrummet! Da far jag snart komma tillbaka och prova det igen :) Supergullig antik barnvagn i hogra hornet. xx

2010-11-15 @ 09:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0