Jag ar lyckligt lottad



Forsta bilden pa oss som outade oss pa kontoret

Tva harliga underbara ar har vi haft tillsammans. Jag nyper mig  i armen fortfarande nastan varje dag och funderar pa hur det har gick till. Hur hamnade jag har med en fantastisk man som alskar mig  (och mina barn) for  den jag ar precis som jag ar och jag duger i hans ogon.  Han till och med foredrar mig i svettiga jogging byxor. Hur traffade jag en sadan fantastisk man som kompletterar mig sa bra. Mr Big ar omtanksam, social, intelligent, smart,  otroligt lattsam och easygoing. Du kan slappa ner honom var som helst och han vet precis hur man for sig och beter sig.  Vilket jag verkligen uppskatttar. Jag hatar nar man ar ute med nagon som man maste ta hand om.  Roliga kompisar snalla foraldrar, sportig. Gillar att gora manliga saker. Ja hela han ar perfekt. Han kan till och med dansa ballroom dances kom fram i helgen (hans mamma skickade honom tydligen pa dansskola nar han va liten J)

Nu ar alllt tipp topp, barnen tillbaka efter lang vecka, god mat kokar pa spisen. Jag kan  inte onska mig mera. Och till alla er som fragar om brollopsklockorna. Jag kan helt arligt saga att jag ar sa nojd med var jag ar just nu i mitt liv. Med mina studier som upptar mycket av min tid vill jag skynda lagom langsamt. Och absolut inte gora om samma misstag igen.  Och allting har sin tid.

Helgen tillbaringade vi pa the grove, som ett amerikanskt kryssningsfartyg men pa engelska landsbygggden. Ush jag har blivit hotell snobb pa kuppen... :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad sota ni ar! puss

2010-11-02 @ 11:38:15
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0