Kungligt brollop aven i UK

Inget ar harligare en att fa tillbaka sina barn efter en veckas franvaro. Annars har veckan varit intensiv och fartfylld.

I fredags roddade jag mellan dinner date med en gammal van pa besok 30 ars fest och forlovningsparty. Men jag lyckades klamma in alla 3. Resten av helgen var vi bara hemma och chillade. Tittade pa boxnings matchen, och X factor.. En av pojkvannens kompisar ar over och halsar pa fran USA, sa vi gjorde hemgjorda dumplings och dim sum. Blev sa lyckat skulle tagit kort. Tycker sant ar mysigt,hela koket upp och ner laga mat tillsammans och dricka vin och lyssna pa bra musik.

I gar kvall var vi ute och at pa  the booundary. En resturang som jag verkligen kan rekommendera till London besokare. http://www.theboundary.co.uk/art/ jag at drack sakert 5 dl lobster biscque sa gott sa gott. Men det var som att dricka gradde sa I dag tog jag  Jonathan ( som ar pa besok ) till varat gym dar vi tranade i 2 timmar, alltid mycket battre att ga pa gym med manligt sallskap some how sa tranar man mycket hardare. Tror knappt jag kommer kunna ga i morgon.

Och sist men inte minst nasta sommar kommer vi ha kungligt brollop aven har jag ar sa excited. Jag gillar ju sant trams..

Kommentarer
Postat av: johanna

är det prins william som ska get married???

2010-11-17 @ 08:26:28
Postat av: Malin

Jaaa älskar kunga brollop

2010-11-17 @ 10:21:39
Postat av: Sara

Jag oxa fan vad fint det var deras intervju jag bara satt och mos.. till skillnad fran bf som bara typ muttrade.. halla! vad ar det med man?? det ar ju helt underbart!

2010-11-17 @ 17:08:10
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0