Sprutor




I dag ovade vi pa injection techniqes i skolan. Jag ar inte radd for sprutor och det har jag och tacka min kara bror for. Jag glommer aldrig nar han fick diabetes och vi satt inne hos sjukskoterskan och hon drog upp kjolen och sa ni kan ova pa mig och vi fick ge henne sprutor. Nar jag delade med mig av denna upplevelse sa tyckte dom att det lat helt galet men sa var det faktiskt. Vi fick inte ova pa vare sig apelsiner eller sjukskoterskor utan pa plast armar. Och nar man val sitter dar med en riktig spruta i handena sa var det faktiskt lite sma pirrigt trots att det bara var en plast arm. Men det gick bra. Innan det har aret ar slut ska vi ha gett minst 6 st riktiga injections. Nagon frivillig forsokskanin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0