Galet stort hus

Min tjejkompus fran USA ar har och halsar pa och nar hon ar har blir det alltid lite galet. Dagen borjade med punktering pa bilen sa jag och barnen fick ta bussen. Nar jag kom hem hade pojkvannen redan fixat med dacket.. Det ar hans grej kommer ni I hag nar Han bestallde dack byte pa min gammla bil? Han skickar inte blommor utan däck. Hamtade upp min sjukskoterske uniform, at sushi lunch pa brentcross och handlade ett par helt fantastiska stovlar. Jag älskar Dom.... Hamtade upp isak pa skolan och sa hejda till rakel som idag ska flyga sjalv till Farmor och vara dar pa hostlovet. Tror hon klarar det galant. Hemma hos oss bestallde vi pizza den godaste pizzan jag atit ever italienska pizza med champinjoner och tryffel. Fran lupa. Bestall bestall om du bor har.  Jag och S gick vidare till the flask I highgate dar S traffade en dansk som arbetar pa westhill estate. Det ar londons nast storsta hus och koptes av en rik ryss for £56 miljoner pund det har statt om det har I tidningen. Vi fick klattra anda upp pa taket, nar du ar dar uppe ar du pa en av dom hogst platserna I london och du ser hela stan. Varfor varfor tog jag inte med mig kameran?  Det var en valdigt rolig kvall som slutade med att vi korde toalett tricket och smet hem ;)

Kommentarer
Postat av: Miriss

Tjena!! Du verkar vara en veteran i bloggandet:) Och din blogg är super också:D Så jag vill gärna ge dig en channs att vara med i veckans blogg på min blogg:P SKulle vara skoj om du bara var med och testade:)) Mer info om det finns på min blogg;) Vinnaren utses på Måndag!! Ha en skön dag. Kram<33

2010-10-23 @ 14:27:00
URL: http://miriss.blogg.se/
Postat av: Anonym

smet ni från notan?

2010-10-23 @ 16:09:36
Postat av: Johanna

Tjena kusinen!!! Vet du...för ngr veckor sen var det en tjej som var inne på Factory som kände dej o numera bodde i Skåne, jobbade på odd Molly i Köpenhamn. I lördags på en fest

i vellinge, pratade jag med en tjej som heter Jessica som bor här ( vi har gemensamma vänner plus att barnen känner varandra) hon hade träffat dej o hennes kusin kände dej...och bodde i London. Jessica hade oxå bott i Australien? Ngt du känner till? Kramen

2010-10-23 @ 16:46:49
Postat av: Malin

Tjejen pa oddmolly ar Mia henne kanner jag mycket val. Visste

2010-10-24 @ 00:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0