Det hänger inte pa kläderna..

I fredags hade vi "date night".

 

Jag som i prinsip inte varit utanfor huset sen i mandags och bara akt fram och tillbaka till gymmet.
Tänkte att det var ett  utmärkt tillfalle att fa klä upp sig lite. Efter en vecka av träningskläder. Saknade jag civilisationen. Jag hoppade in i duschen tvättade haret med mitt dyra schampoo som faktiskt ar bra.

Rakade benen. Haller up ett glas vin, tänder lite ljus satter pa lite bra musik och laddar sa där som man gjorde förr.

 

Da går hårtorken sönder. Nej inte nu. Svårt att plattatånga alldeles blött hår. Speciellt mitt. Men jag fick till det slut. Velade lite med kläderna (sa klart) men bestämmde mig for mina svart tajta zara byxor och en svart chasmire cardigan med guldskarp. Svarta ballerina . Mycket snyggt. Det jag forsoker forklara har är att tjejer kan lägga ner ganska mycket tid och omsorg pa sitt utseend

 

 

Vi skulle mötas pa  Frateli la bufala i Belzise park. Underbar underbar resturang med mozzarella to die for. Men eftersom jag ar inne pa min duktiga  vecka nu sa at jag tuna steak. Men det var inte det jag skulle skriva om.

 

Exakt kl 7.30 ringer pojkvannen och undrar var jag ar. - ja e pa vag.

Skadar ju inte om han far vanta lite kommer in pa resturangen. Mots av uppskattande blickar fran var italienska backslicks servitor. Ingen pojkvan i sikte. Personalen engagerar sig han kommer nog snart och det gor han..........

 

 

Klädd i boardshorts och gra t-shirt. Med nagot California motorcyclel tryck pa ryggen. Vita tubsockor och gympaskor. OMG.  Jag gar in pa toaletten tittar mig sjalv i spegeln och sager hogt for mig sjalv -det ar ok.

 

Vi hade en fantastiskt kvall sag nya Stig Larsson filmen bra men lite for lång. God mat gott vin.

 

Och jag tanker alla killar ar olika min kille lagger inte pengar pa

Teknik prylar,cyklar, statusprylar, defenetivt inte klader en del trojor har han haft sedan i 9an och det ar han stolt over.

 

Men han älskar att resa  han har varit överallt, bo på fina hotell och äta god mat. Han ar col och avslappnad och bryr sig inte ett skit om vad andra tycker tanker... Fine with me ...jag kan overleva vita tubsockor

puss

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

LOVE LOVE och åter LOVE!

Lovely! Helt underbart!!!!!

Sånt gillar jag...har själv stått ut med typ...sånt i över 2o år!

2010-09-06 @ 17:46:46
Postat av: madde

Hahha thats sweeet! Och snart kommer ni juh, hoppas vi hinner synas ska ni hyra bil? Synd att inte kidsen e med!

2010-09-07 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0