Kan jag klaga lite?

Jag har pms... Negativ  Vi har bott I varat hus I snart 1 ar och vi har inte end gardiner I sovrummet.  Inga tavlor pa vaggarna Vaggen I badrummet som maste fixas.   Min romantiska pojkvan som brukade bygga apelsin gubbar och gomma I kylskapet, kopa blommor och skicka Sota SMS. Har blivit en degklump som inte ens bryr sig om att ta med sig hem nycklarna for jag ar ju anda alltid hemma. Vara sms ar trakiga och handlar om mat, barn, tider och pengar. Var tog romantiken vagen.  Och en av mina allta karaste vanner flyttar hem till Sverige pa tisdag.    Posetivt Jag har ett fantastiskt gigantiskt vackert hus ( aven utan gardiner) Friska barn Inga penga bekymmer Har précis paborjat min ny utbildning Ny bil  min pojkvan har planerat en hel romantiska weekend inkluderat spa och shopping Slutsats; mitt enda riktiga problem ar for tillfallet x flytt till Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0