Sa var man i Sverige igen

1 gång i månaden har det blivit nu på sistone. Det är konstigt. Jag har sådan hemlängtan. Jag är trött på kalla gra tröga England där ingenting fungerar och skolan ar hemsk. Gillar inte alls hur elitistisk och strikt den ar. Samtidigt som jag inte alls vill flytta hit. Ush jag är aldrig nöjd.

Nu är jag hemma och hjälper föraldrarna att packa och flytta, i morgon kommer flytt lasset och vi säger hejda till Skvattramstigen där dom bott i 15 år. Lite nostalgiskt men kanske mera för mina bröder jag har ju aldrig bott här.
Jag har packat maniskt hela dagen och nu borjar det ta form. Det ar skont att bara vara hemma med lite lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Felicia Mix

Menar du skvattramsstigen i Stortorp? Har en farbror med familj som bor där. Ja, halva släkten är bosatta i de krokarna ;)

2011-11-17 @ 10:18:51
URL: http://www.underbaramix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0