Sportlov




Rakel har haft en massa harliga playdates

Varfor har barn sa mycket lov, tank pa oss stackars foraldrar.

Horde om en tjej som bara vill bo i omraden dar det finns ett David Llyods, gym. Tydligen var det hennes favorit gym och hon resonerade som sa att, fanns det ett David Llyods i narheten sa borde det vara ett bra omrade. Vet inte om det stammer. Men jag alskar ocksa varat gym, tennis banor, pool, utom hus och inomhus. Massor massor med aktivteter for barn, dans, zumba, kombat, boxning, spinning, gym och maskiner for mig.  

Mitt nya praktikfria, barnfria, och svarmorsfria liv borjar pa Mandag. Super harlig. I dag ska jag folja med pa barnens sista simmskole lektion for veckan. I saks grupp ar det bara 2 barn, sa han har nastan fatt privat lektioner och lart sig en hel massa. Jag ar en stolt mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0